callesmat

Alla inlägg den 23 januari 2009

Av admin. - 23 januari 2009 00:25


Senaste veckan har det kännts som allt rasar omkring mej. Jag har varit en omvänd kung Midas där allt jag tar i blir förvandlat till sk*t! Eller som om gatan rasar ned i underjorden där jag gått!! Nästan så. Nämen ni vet när man inte kan göra nånting rätt utan bara går in i saker å misslyckas med allt.

Det verkar vara rätt tufft plugg för det första, media och kommunikation- iallafall för mej som inte e van.

Vi har fått basgrupper som vi får leta upp själva, fast ingen känner nån - men det verkar som lite av den första uppgiften i kursen. Själv la jag ut ett foto på intranätet sen hittade dem andra mej. Vi har nämligen tretton feta frågor å sex kapitel att svara på /läsa ihop till måndag. Jag vet det e inte SÅ mycket men när man inte pluggar högskola på tie år så sitter det djupt sånt där. Rostig hjärna :D

Sen glömde jag väskan nånstans på stan med 600kr böcker i samt massa anteckningar. Men den trevliga tanten på sushistället där jag tydligen hade glömt den ringde mej då hon hittade nret i almanackan! Jätte gullit.

Sålt grejer på nätet men slarvade bort en strömadapter som ingick så jag fick köpa en ny. Igår slutade bredbandet att fungera så jag kunde inte få tag på adresserna på mailen till dem jag sålt grejerna till. Men det var visst bara nätverkskortet som hoppat ur.

I övrigt allmänn stress å ostädat hemma (som alltid). Blev tvungen att äta 15bitars sushi för att inte bli galen! (mittemot stadshuset- den e god)


Men det kanske ordnar sig. För jag e bäst!


Alla e bäst man bara glömmer bort det ibland!


och nu e jag trött oxå..... suck, kropp e lixom mest till besvär.


//Calle










Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vad tycker ni om designen på bloggen? 1=sämst 5=bäst
 1
 2
 3
 4
 5

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards