callesmat

Alla inlägg den 7 januari 2009

Av admin. - 7 januari 2009 16:36

...har knappt gjort nåt alls idag. ringt och uppdaterat min status hos arbetsförnedringen, sitter å väntar på att csn ska höra av sig. Ta en sväng förbi gamla jobbet idagarna som kommer å rensa ur skåp.

måste rationalisera mitt kök. säljer av massa grejer på tradera så jag får stå fast vid att leva fritt från massa stuff känner jag!! har man börjat så.

HAR HUR MYCKET TALLRIKAR OCHSKÅLAR SOM HELST OCH VARFÖR???? bara för att!! E singel å bor själv så. nä ska packa undan allt jag inte använder. Kanske fyra glas, nåra bestick å tre-fyra tallrikar skålar e det som behövs. Jag e en sån där lat tönt som använder NYA koppar skålar tallrikar varje gång så det blir hög med disk. Idiot!

Som jag brukar säga- STÖKIGT OMKRING DEJ SÅ ERE STÖKIGT I HJÄRNAN!!

Vilket gissel. Man ska leva i anden inte i saken. Alltså göra bra grejer med sin fantasi inte plågas av prylar (ja jag menade inte Jesus).

Om nån undrar om jag vet att jag e konstig så är svaret Ja. ;)

Nä nu ska jag äta ägg! Det e praktisktå lätt. Orkar inte hålla på med mat ida. VA!!!???? ERE SANT!!!! Ja jag e förvånad själv faktiskt.

Dagens musik är Skinny Puppy

///Calle


Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vad tycker ni om designen på bloggen? 1=sämst 5=bäst
 1
 2
 3
 4
 5

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards