callesmat

Alla inlägg den 5 januari 2009

Av admin. - 5 januari 2009 17:30

HOHO NYA GLOJÄRN ÄNTLIGEN!!!






Nu ska jag skicka in kvittot till hemförsäkringen om jag hittar rätt bolag i pärmen. 

Det e jag som e Calle hejhej!! Var på stan å firade Nurres födelsedag med att äta pizza, sen laddade jag busskort å annat jobbigt.

Kanske har sagt det förr, men om jag inte är tät så känns det som jag gör av med livsenergi när jag spenderar pengar. Nåt som syrran sa, vilket jag håller med om.Glasögonen får jag nog tillbaka mesta på, och när jag ser mej om i lägenheten ser jag massa saker som jag vill sälja bort på Tradera. Ett åttabitars nintendo jag inte använder tex med 16spel.


Vill hemma bara ha köksgrejer, tv dator stereo nåra pipor å musikprylar. Det man använder lixom. Möbler å kläder. Har fortfarande massa junk kvar sen jag bodde "hemma". Hela källaren full.TRÖTT PÅ PRYLAR!! Vilka håller med räck upp en hand.


Har lånat Martins Tascam ljudkort för jag tänker spela in egen musik på datorn. Använder musikprogrammet Renoise. Rekommenderas. En KANONBRA tracker, som är bättre en tex cubase, fast det e såklart en smakfråga! Ljudkort, musikprogram, en midisynth nåra mickar, hörlurar å hårddiskuttrymme e allt jag behöver. Kör på PC.


Martin ska börja på en musikutbildning på SAE i Solna, han "får" en apple powerbook, det lilla aset ;) (men utbildningen kostar) jag e sååå avis. Tror inte - ??? - Renoise e kompatibelt till Mac heller. De kör med Logic å ProTools.



Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vad tycker ni om designen på bloggen? 1=sämst 5=bäst
 1
 2
 3
 4
 5

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards