callesmat

Alla inlägg den 14 december 2008

Av admin. - 14 december 2008 21:10

e sismpsonsfilmen på canal+. jättebra film. kommer ihåg när jag såg den på bio. När jag tyckte det var roligt garvade ingen fast när Homer tar sig i skrevet vrålade folk av skratt


suck

Av admin. - 14 december 2008 20:24

ca 40 % sesamfrö, 20% salt, paprikapulver, vitlökspulver, ingefära,  senapsfrö, cayenne, wasabipulver

Av admin. - 14 december 2008 19:20

var i sthlm i helgen, spräckte glasögonen å träffade dem skönaste människor jag aldrig har träffat. just det. Helt bissart. Men så mycket har jag inte garvat sen sist.

det börjar med att Linus å jag inte får komma in på Kvarnen för att vi e för glada typ. <>

?

tja klassisk sthlmsvakt alltså

så vi går till gamlis å hittar nåt ställe vilket e hur tråkigt som helst å fullt med 18åringar. men vi fuldansar lite.

fast på övervåningen var det ett helt annat ställe. Normal pub å folk i respektabel ålder! Så vi hänger loss med lite snubbar å snubbinnor vi aldrig sett förr, å lyckas skrapa ihop nåra till en efterfest. Varpå vi råkar ? väcka - ???- en flickvän (mitt i natten) som blir GLAD att se oss!!

...såna dära människor som ÄR som man SKA vara!

Det kändes som vi känt dem hur länge som helst. råsköna lirare! som ngt slags hippekollektiv fast bra!nästa morron blev det pizzafrukost å skidskytte... Tack! Hoppas vi hörs.

F'*n man e ju ingenting utan andra människor (AAAAAaaaawh!! <:)

haha det låter som jag e svältfödd på kramar eller nåt kanske! Men det e mest "dagen-efter"-sentimentalitet! Det var lääääänge sen jag var på krogen. Jag behöver ägg å elektrolyter.

Glasögonen sprack på ett stengolv så nu ser jag ut som en uteliggare! å jag ska jobba på torsdag. men tror det e i mejeriet så jag kan gömma mej!

hur långt tid tar det att få glajjor? det e nog en vecka minst.  jag hade glömt att jag e handikappad. ser lika illa som jag ser ut. HUR SKA DET GÅ!! Stay tuned....

nu har jag blivit antagen till kurs så det blir plugga av i vår. I sommar gärna åka till usa å hjälpa kal med klubben i Baltimore om den e kvar. Nån som hänger på? Billigt att bo, billig öl och mat. Annars om man vill njuta av Calle får man passa på innan.

Det e lätt att komma in i landet om man e svensk. Brukar sägas att det e för att Sverige har så bra relation med staterna, men jag tror det e för att vi mest e harmlösa ;)

Presentation

Fråga mig

21 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Omröstning

Vad tycker ni om designen på bloggen? 1=sämst 5=bäst
 1
 2
 3
 4
 5

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards